loading...

مجله تجهیزات نظافتی

بازدید : 6
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:46

اشکال دستگاه‌ آبگیر با تلاش چرخشی خروج آب و خرید لاندری ماده های شوینده از بافت منسوجات و البسه گوناگون را ممکن می‌نماید و برای تجهیز لاندری صنعتی مدام آیتم اعتنا قرار میگیرد.

دیگ بخار
تغذیه دستگاه‌ها و امکانات لاندری از حیث آب جوش و بخار با به کارگیری از اشکال دیگ بخار ممکن می شود که در اشکال و گنجایش‌های مختلفی در بازار مو جود میباشد.

نکته دارای اهمیت در امر دیگر بخار و به‌طورکلی اسباب خشکشویی، خرید و گزینش صحیح این امکانات با دقت به گنجایش و تجهیزات آنها میباشد که به طور طبیعیً بر روی ارزش آنان هم تأثیر می گذارد. خلال این، صرفه‌جویی در انرژی و هزینه‌های مرتبط با آن هم از سایر مزایای دستگاه دیگ بخار لاندری میباشد که هزینه کار دستگاه‌هایی را که با انرژی‌هایی همانند برق و گاز فعالیت می‌نماید، ذیل می آورد.

اتو پرس
شستشو فقط کاربرد امکانات لاندری و خشکشویی وجود ندارد و در سرویس ها صنعتی با این موضوع می بایست به آماده‌آوری و چگونگی ارائه منسوجات آیتم شستشو قرار گرفته هم دقت خواهد شد. گونه های اتو پرس از متداول‌ترین امکانات لاندری و اثاثیه خشکشویی با بها و کاربری مطلوب میباشد که ساخت‌و‌ساز و پخش اسباب و اثاث خشکشویی را بی نقص می‌نماید.

ترولی‌ها
ترولی یا این که سبد‌ها و محیط‌های چرخ‌دار برای بیسون صنعت جابه‌جایی منسوجات گذشته و بعداز شستشو کاربرد داراست و امکانات لاندری را بی نقص می‌نماید.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 10:59

جین یکی‌از پرطرفدارترین پارچه‌ها برای جامه میباشد خرید لاندری که می بایست درشستشوی آن توجه فرمایید. برای شستن جامه جین از آب داغ به کار گیری نکنید چون آب داغ بافت و رنگ جین را از میان می برد. برای اثبات ماندن رنگ جین نیز خرقه را پشت و رو نمائید و در‌حالتی که می خواهید خرقه یا این که پارچه جین را در ماشین لباسشویی قرار دهید، آن را روی جايگاه ملایم تهیه کرده و از ماده شوینده دربردارنده سفید کننده به کارگیری نکنید.

پارچه پشمی کنفی

این پارچه‌ها را می توانید در هر دمایی شستشو دهید و فرقی ندارد آنان را باطن ماشین لباسشویی بیندازید یا این که با دست بشویید. تنها بایستی به رنگ خرقه اعتنا فرمائید. دقیقا مشابه پارچه‌های ساده، این پارچه‌ها نباید در معرض آبژاور قرار بگیرند و مستقیماً به پارچه بخورند. در‌حالتی که هم میخواهید آنان را اتو بکشید، مسلماً از جايگاه ذیل به کارگیری فرمائید و آن را از باطن اتو فرمایید.

پارچه پشمی

خرقه پشمی یا این که بافت جزو جامه‌هایی میباشد بیسون صنعت که اکثر اشخاص در فصول سرد از آن استعمال می‌نمایند در شستشوی این جامه‌ها از آب داغ به کارگیری نکنید و آنان‌را چنگ نزنید و خرقه بافت یا این که پشمی را اتو نکنید و برای کم آب کردن خرقه پشمی را روی یک حوله کم آب و منزه قرار دهید به این دلیل‌که ممکن میباشد به بافت پارچه زخم رسد.

جامه پشمی یا این که بافت را داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید و آن را با دست بشویید.

بازدید : 1
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:39


در بخش اعظمی از مفاد برای شستشوی جامه های خرید لاندری حساس وقت و انرژی متعددی نهاده می‌گردد تا به شایسته ترین نحو صورت بپذیرد؛

ولی شیوه غلط کم آب کردن جامه سبب ساز وخیم شدن آن گردد.

خرقه های حساس همانقدر که برای شستشو نیاز به اعتنا دارا هستند، می بایست برای کم آب کردن آنها نیز با احتیاط کار فرمایید.

اینجاست که تفاوت شستشوی جامه در خانه و خشکشویی های توسعه یافته بیشتر مشخص و معلوم می‌شود.

بسته به اینکه خرقه شسته گردیده پارچه کلفت یا این که ظرافت دارااست، طریق کم آب کردن آن متعدد میباشد.

درصورتی که برای کم آب کردن خرقه با پارچه نازک از رخت آویز استعمال شود، احتمال کش وارد شدن آن بیشتر میگردد.

جامه های حساس که اساسا پارچه های ظرافت دارا‌هستند می بایست به طور عمودی کم آب شوند تا اصلاحا کش نیایند.


برای این خواسته فقط یک راهکار وجود داراست و آن استعمال از سرویس ها خشکشویی میباشد.

ولی هر گروه ای تجربیات کافی برای تعیین شایسته ترین شوینده را ندارد.

خوب میباشد تا مکان ممکن به خشکشویی های حرفه‌ای و مجهز مراجعه‌نمایید تا از سود شغل رضایت داشته باشید.

یک کدام از خصوصیت های واش لین، به کارگیری از ماده شوینده با کیفیت میباشد.

خلال این، تجارب واش لین به گزینش شوینده بیسون صنعت مطلوب برای شستشوی جامه های حساس امداد می نماید.

روی واش لین برای شستشوی خرقه های حساس خویش اکانت ویژه گشوده فرمایید.

بازدید : 6
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:45

برای در لاندری روم‌های خرد، در شیشه‌ای یک گزینش خرید لاندری ایدئال میباشد. این درها به گرانقدر‌خیس نماد دادن گوشه و کنار و عمق دادن به آن یاری می‌نمایند.

همینطور به خیال و خاطر شیشه‌ای بودن در نوروروشنایی به‌راحتی از آن عبور می‌نماید و همین سبب ساز میگردد لاندری روم تمیزتر به لحاظ رسد. اما معضل این سبک در‌این میباشد که می بایست حواستان بیشتر از قبلی به منزه بودن آن باشد. برای زیباتر کردن در شیشه‌ای می توانید از فریم دری ضد‌و‌نقیض با رنگ لاندری روم به کار گیری فرمائید. صحیح مثل تصویر ذیل:

۷. در فرانسوی، در لاندری روم مطلوب برای منزل‌هایی با چیدمان کلاسیک
در شرایطی‌که دکورا سیون منزل شما کلاسیک یا این که نئوکلاسیک میباشد و لاندری روم را با کاشی‌های سپید مربعی پیاده سازی کرده‌اید، شایسته ترین تعیین برای در لاندری روم شما در فرانسوی میباشد. به‌خصوص در‌صورتی‌که درهای فرانسوی سپید باشند و پنل‌های شیشه‌ای مربعی در آنها به‌عمل رفته باشد. در‌این‌حالت‌ یک فضای مطبوع درین نصیب منزل به وجود میاید که نمی‌گذارد از صرف وقت در‌این بخش از منزل خسته گردید.

۸. در نصفه شیشه‌ای
یکی‌از دیگر از تعیین‌های عالی برای در بیسون صنعت لاندری روم در نصفه شیشه‌ای میباشد. این درها از دو نصیب ساخته شده‌اند و معمولاً نصیب پایینی آنها از چوب و نصفه بالایی آنها شیشه‌ای میباشد. تعیین این سبک در سبب ساز می گردد که فروغ این نصیب از منزل بیشتر باشد و درعین‌حالا فضای داخلی آن از دیگر بخش‌های منزل پنهان بماند.

بازدید : 1
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:37

جواب دو پرسش لاندری چیست و لاندری در هتل چیست خرید لاندری مشترک بوده ولی وظایف لاندری در هتل فرق می نماید. در هتل ها به انگیزه حجم و سروصدا، لاندری آنان متعدد خیس از لاندری روم در منزل میباشد به صورت نمونه در هتل یک اتاق تعالی که تعداد متعددی از گونه های ماشین لباسشویی و کم آب کن تا سینک های بسیار تبارک و گونه های اتو و بخار ها وجود داراست.

دراین جا جامه های خدمه و نیروی کار، گونه های رو تختی ها، حوله ها، خرقه هایی که از افرادی که در هتل اقامت دارا‌هستند، حفظ میگردد. هم اینگونه درین نصیب یک انباری منحصر شوینده ها نیز وجود داراست. در اتاق های هتل ها معمولا یک کیسه منحصر به فرد خرقه هایی که قصد شست و شوی آنان‌را دارا هستند به همپا یک هیبت که ویژگی ها شخص و نوع خرقه و شماره اتاق را مالامال کرده و این هیبت ها را خدمه هتل به سمت لاندری روم میبرند.

تفصیل وظایف لاندری در هتل
شستشو: ملحفه ها در صدر به وسیله خدمه هتل از اتاق ها گردآوری میگردند و پس از آراسته شدن کنار گذارده می گردند تا گزینه شستشو قرار بگیرند. دستگاه های آیتم به کارگیری در هتل ها به نسبت سبک های خانگیچهار موازی آب و انرژی کمتری را برای شستن ملحفه ها مصرف می نمایند.
کم آب کردن: اتاق های لباسشویی هتل ها دارنده دستگاه های کم آب کن بسیار توسعه یافته می‌باشند که به لطف سنسورهایی که در خویش دارا‌هستند از کم آب کردن بیشتراز حد و جراحت زدن به بافت ملحفه ها خودداری می نمایند.
اتو کردن: پس از شستشو و کم آب کردن دفعه به اتو کردن میرسد. درین مرحله ملحفه ها به طور دستی درون اتوهای بسیار بزرگی نهاده می‌شوند. این اتوها هم ملحفه ها را کم آب می نمایند و هم فعالیت صاف کردن آن‌ها را بر ذمه دارا‌هستند
تا کردن: درین نصیب خرقه ها یا این که ملحفه بیسون صنعت در درون دستگاه هایی قرار میگیرند که عمل تا کردن، تروتمیز کردن و انباشته کردن آن ها روی یکدیگر را اجرا می‌دهد.
لاندری بیمار ستان چیست؟
کارکرد لاندری مریض‌خانه بسیار بزرگ و متنوع بوده و التفات بالایی دارااست. بهداشت در مریض‌خانه کلام اولیه را میزند و سنگینی این توشه بیشتر بر روی رخت شورخانه مریض‌خانه میباشد.

وظایف لاندری مریض خانه به گستردن زیر میباشد:

گردآوری خرقه ها و ملحفه هاي آلوده و کثیف
تفکیک خرقه ها و ملحفه
روشهای اجرایی خاص برای انتقال جامه ها و ملحفه های آغشته به مواد کثیف، خطرناک یا این که مایعات تن و رعایت موازین در دست گرفتن عفونت در حين شغل با جامه ها و ملحفه های آلوده و کثیف
کاربرد درست مواد شستشو و گندزدا دررختشویخانه
شستن، کم آب کردن، دوخت و رفوي خرقه ها و ملحفه ها
اپ در دست گرفتن چگونگی مشمول اندازه گیری رتبه حرارت آب

بازدید : 1
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:54

پیاده سازی اتاق لباسشویی به مراد مستقل کردن خرید لاندری فضای شست و شوی جامه‌ها از سایر نصیب‌های منزل میباشد. از امکانات مایحتاج که در این جا‌ها استعمال می شوند به مورد‌های پایین می‌قدرت اشاره کرد:

اتو و میز اتو
سبد خرقه و رخت آویز
کم آب‌‌کن
ماده شوینده
گنجه و شلف
۱ لباسشویی
عالی میباشد دراین مکان برای قرار دادن ماده شوینده یک شمارنده یا این که فضایی در حیث گرفته خواهد شد تا به راحتی فرآیند شست و شو، اتو کردن و تا کردن جامه‌ها صورت پذیرد.

نکات اساسی در هنگام پیاده سازی لاندری روم
به پیشنهاد کمپانی چینش داخلی سپید برای پیاده سازی صفحه ارایی لاندری روم بایستی به موارد ذیل اعتنا فرمائید:

برای این که صدای کم آب‌کن سبب ساز اذیت شما نشود بایستی به دور از اتاق خواب، لاندری روم یا این که به عبارتی اتاق لباسشویی پیاده سازی و ساخته گردد. از بالکن تحت عنوان رخت‌پر نمک منزل در‌صورتی‌که که کمبود جا داراست، می توانید، به کار گیری فرمایید. دراین مکان می بایست دقت فرمایید پیاده سازی بالکن برای اتاق رخت شویی بایستی به صورتی باشد که نمای ساختمان جلوه‌ای پلیدی پیدا نکند.
برای این که به راحتی بتوانید جامه‌های آلوده را به اتاق رخت‌شویی جابجایی دهید، خوب میباشد محلی که به خزینه مجاورت بوده را تحت عنوان اتاق لباسشویی در لحاظ بگیرید.
در شرایطی‌که که کمبود دور و اطراف بیسون صنعت وجود داراست برای پیاده سازی لاندری روم خرد می بایست روی دیوار شلف نصب فرمائید.
برای پیاده سازی و تشکیل داد لاندری روم به شیر آب و چاه فاضلاب بایستی دسترسی داشته باشید.

بازدید : 11
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:52

لاندری بخشی از هتل میباشد که در آن شست خرید لاندری و شو البسه و.. اجرا میگردد.
در قسمت لاندری فردی وجود دارااست به اسم وله که در یک مجال خاص هر روز البسه سفارشی میهمانان را از اتاق ها گردآوری می نماید و به لاندری حمل و بعداز روند تصویب پیشنهاد در سیستم یا این که محل کار روزمره آنها‌را شماره گذاری کرده و جهت شست و اطو به لاندری میفرستد.
از وظایف نصیب لاندری اعمال شست و شوی پارچه های رستوران ها ،تالار ها و اتاق ها که مشمول رومیزی ،دستمال و...میباشد که بایستی در اسرع وقت صورت بپذیرد.
توجه کافی بایستی در‌این قسمت وجود داشته باشد تا شست و شو به صدق و فارغ از عیب و نقص صورت بپذیرد .
همینطور تمیزی و نظافت نیروی کار در هتل بسیار دارای اهمیت میباشد و گزینه دقت میهمانان است، در فیض وظیفه لاندری این میباشد که به طور روزمره خرقه های هیبت نیروی کار را که نیاز به شست و شو و کم آب شویی دارااست تحویل بگیرد و در طی مقرر فراهم نماید .
شایسته ترین ماشین های لباسشویی در لاندری هتل ها به ترتیب چگونگی وابسته به مرزوبوم های آلمان ،سوئد،ایالات متحده،کانادا و ایتالیا میباشد که به دو شکل دستی و خودکار عرضه میشود و دارنده گنجایش های مختلفی می‌باشند.
شایسته ترین ماشین های کم آب شویی نیز در ایتالیا ،انگلیس ،آلمان ایجاد میگردند و مراحل کم آب کردن جامه را پیاله برهه زمانی 35 الی 45 دقیقه اعمال می‌دهند.
در زمان سالهای قبلی به کار گیری از پارچه ،حوله و ملحفه در هتل ها به طور چشمگیری ارتقاء داشته میباشد البته به جهت گرانقیمت بودن و مخارج بالای خرید ماشین های لباسشویی مطلوب برای هتل ها گنجایش ماشین های لباسشویی هتل ها به طور اثبات ما‌نده میباشد که‌این دستور به مکان صرفه جویی منجر از فی مابین رفتن و جراحت وصال به ماشین های جان دار می‌گردد اتفاقا بهینه جویی به طور کامل بر خلاف میباشد ،همینطور چنانچه یک ماشین شست و شو برای صد ملحفه داشته باشیم بایستی بیسون صنعت متناسب با آن نیز کم آب کنی متناسب با وزن همین مقدار ملحفه در لاندری تعبیه کرده باشیم ، چون کم آب کن ضعیف خیس برای این تعداد ملحفه مطلوب نیستو به طبع مبتلا انواع می‌گردد.
نقش قسمت لاندری در صرفه جویی آب و انرژی نیز بسیار اصلی میباشد ، تا حدی که هتل ها می بایست چاره های صرفه جویانه را درین حوزه بدانند و مصرف حقیقی آب و انرژی را پیش از ایفا چاره ها متوجه شوند.

بازدید : 7
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:32

درین نوشته‌ی علمی کوشش داریم خلال ارائه تعاریفی از لاندری روم خرید لاندری و تحقیق رده این محیط در معماری امروزه به موضوعاتی مانند بعدها استاندارد و نکات پیاده سازی آن نیز بپردازیم.

در قبل در بیشتر منزل‌ها بخشی برای شستشوی خرقه‌ها وجود داشت که عموما در انبار یا این که زیرزمین منزل بود. ولی در منزل‌های امروزی و گران‌قیمت امروزه و یا این که هتل‌ها این دور و بر به سبکی دیگر آیتم استقبال قرار گرفته میباشد.

لاندری در واقع به معنای خشکشویی و لاندری روم به معنای مکانی برای شست و شو یا این که به عبارتی رخت پر نمک منزل میباشد که با اسم اتاق لباسشویی نیز شناخته می گردد. همان گونه که پیش خیس به آن اشاره کردیم در منزل‌های سابق فضایی برای شست و شوی خرقه‌ها وجود داشته که محل شستشوی خرقه‌های چرک الود و پارچه‌ها و پرده‌ها بوده میباشد. امروزه این فضاها صرفا به منزل‌ها محصور نمی شود و کاربری‌هایی زیرا درمانگاه‌ها و هتل‌ها نیز فضای مجهزی قیمت تیتر لاندری را در خویش مکان داده‌اند.


در قبل آنچه که در‌این اتاق دیده می شود صرفا یک ماشین لباسشویی بود که ابعاد کم کم ماشین کم آب کن نیز به آن اضافه میشد و در آن خبری از پیاده سازی و دکورا سیون امروزی خلا. البته امروزه مفاهیم جدیدی زیرا سبک لاندری روم، بعد ها استاندارد آن و نوع و مدل پیاده سازی این محیط با دقت به توسعه و گسترش معاش شهرنشینی و استعمال بیشتر از لاندری روم بیسون صنعت در سوئیت‌ها گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد.

صفحه آرایی این اطراف بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که با اعتنا به فضایی که در دست است، اجزای مهم را به خیر دکوراسیون کرد. افزون بر آن اعتنا به زیبایی و کاربردی بودن این گوشه و کنار می بایست در طول پیاده سازی آیتم اعتنا قرار گیرد. اجزای اساسی لازم درین گوشه و کنار به تفصیل پایین میباشد:

بازدید : 7
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 12:30

با استعمال از این اپ، شوینده‌های باقیمانده در لوله‌ها و خرید لاندری مخزن لباسشویی با به کار گیری از آب داغ منزه گردیده و از مشکل سعی دستگاه به جهت وجود رسوب در آن، دوری میگردد. این نرم‌افزار برای پرهیز از صدمه احتمالی به البسه صرفا وقتی کار می‌نماید که دستگاه به طور کاملٌ خالی میباشد.

بوزدایی با به کار گیری از هوای داغ
این امکان با به کارگیری از هوای گرم و فارغ از به کارگیری از ماده های شوینده یا این که تر کردن جامه، بوی نامطبوع خرقه‌ها مانند بوی سیگار، دود، خوراک و … را برطرف می‌کند.

تکنولوژی اکوبابل (ecobubble)
با استعمال از تکنولوژی اکوبابل، از روش تزریق هوا به آب و ماده های شوینده، کف ساخته میشود. بعد این کف تماماٌ جامه‌ها را در بر گرفته و ماده های شوینده ای را که تماماٌ در آن حل گردیده اند، به نیکی باطن الیاف جامه‌ها فرو می برد. به این ترتیب جامه‌ها سوای نیاز به دمای آب بالا، سریعتر و عمیق خیس شسته میشوند. از عمده‌ترین مزیت‌های این تکنولوژی جراحت کمتر البسه، مصرف انرژی بسیار کمتر و راز و صدای کمتر ماشین لباسشویی به جهت تضارب کمتر اجزای مکانیکی آن را می‌اقتدار بیسون صنعت اسم پیروزی.

اشکال سنسورها
برای حداکثر راحتی و نیز همت با صرفه ماشین لباسشویی، اشکال سنسورهای هوشمند متعدد مانند سنسور اندازه گیری وزن جامه، سنسور ترازو لرزش، سنسور تشخیص واحد سنجش کف و ماده های شوینده ممکن میباشد در دستگاه درنظرگرفته شده باشد.

بازدید : 15
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:19

در طراحی ماشین لباسشویی صنعتی نیمه استیل از ترکیبی از استیل نگیر خرید لاندری و رنگ کوره ای مصرف شده که سبب ساز می‌گردد ارزش دستگاه در مقایسه با مدل مجموع استیل کم شده و وزن دستگاه نیز سبک تر گردد.

ماشین لباسشویی صنعتی کل استیل

در مجموع بدنه ماشین لباسشویی صنعتی کل استیل از استنلس استیل با بدنه نگیر ضد خش استفاده شده که سبب ساز افزایش زیبایی و دوام دستگاه در عوض موقعیت دشوار محیطی میگردد. لازم به ذکر هست که ماشین لباسشویی با بدنه تمام استیل دارای وزن بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی نیمه استیل میباشد.
لاندری به چه معناست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مداقه، و حق اولویت قرار به چنگ آوردن، دکورا سیون ساختمان ها، و همچنین پیدایش متریال های گوناگون و ... ، منجر تغییر و تحول، سبک زندگی اکثریت مردم، شده است، و همین دستور باعث گشته، خانه ‌های ایرانی، و دکورا سیون آن، شباهت زیادی، به فرهنگ وتمدن و خانه های غربی پیدا کرده باشند، درصورتی که مجله های دکورا سیون منازل را تحقیق کرده باشید، و به سبک زندگی گران قیمت، و مدرن عشق و علاقه مند باشید، احتمالا با کلمه و واژه لاندری روم، کلوزت روم، و ... آشنا هستید، که این عبارات، به فضاهایی گفته می‌گردد، که در طول فرصت، برای رفاه و آسایش مردم، و همچنین مدرنیته شدن، به خانه ها وارد گشته می‌باشد،
لاندری روم، در واقع یک عبارت انگلیسی است که، به رختشور ‌خانه یا اتاق لباسشویی پر اسم و رسم است، و در واقع یک فضایی جدید است، که امروزه در جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا کرده، و جایگزین سبک ها و طرق دیرین گشته هست، و کلاً در این دور و اطراف، تمامی امور مربوط به شست و ‌شوی لباس، تا مرحله اتوکشی، اعمال میگیرد.
می بایست بیان داشت که، لاندری روم، امروزه با تمرکز به مدرنیته شدن، توسط طراحان، با اصطلاحات و دکور بندی، خاص و شیک، در صنعت معماری و ساخت‌و‌ساز، مقام ویژه ای پیدا کرده اند، در حالی که در حالتی که به فرهنگ و گذشته خود، اعتنا نمائیم، به این منفعت می رسیم که، این سبک در زمان های پیشین، و به شکلی بی آلایش تر و فارغ از تکنولوژی وجود داشته است، که این دستور، شست و شوی خرقه، در فضاهایی همانند، ریز زمین، انباری، و‌ یا کناره های حوض، جاری ساختن می گردیده است، در حالی که شکل و‌ شمایل امروزی را ندشته می باشد، اما بایستی به‌این نکنه توجه کرد که، این طراحی ها، خلال نوین بودن، بصورت فضایی ضروری و غیر وابسته ناپذیر، در خانه ها، و ویلای لوکس و شیک، تعبیه می‌شود.
در طراحی رختشورخانه، همانگونه که از مفهوم کلمه و واژه مشخص بیسون صنعت و معلوم می‌باشد، به اتاق منحصر شست و شوی لباس ها، ملحفه، و‌ ...گفته می‌گردد، همچنین برای تجهیزات این اطراف، در نخستین گام بایستی، به قضیه انشعابات، و سیستم لوله کشی، آب و فاضلاب، دقت کرد، و همچنین قبل از طراحی این نصیب، بایستی به خرقه های شسته شده، و مکانی برای آویز و خشک‌ شدن البسه، توجه کرد، و بر همین اساس، بخش اعظمی از طراحان تلاش می کنند، این مکان ها را، در مجاورت تراس، حیاط خلوت، تعبیه نمایند.

ولی طبق قانون ها، و اصول طراحی، لاندری روم ها، در مجاورت، یا نزدیک به، اتاق های خواب، ایفا میگردند، زیرا، خرقه های پلشت و قابل شست و‌ شو، در اتاق خواب ها قرار گرفته شده اند، و به همین خاطر، دسترسی به آن‌ها، سهل تر است،

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 69
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 55
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 4309
  • بازدید کلی : 7888
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی